Wednesday, November 18, 2009

kenangan pahit di penghujung semester

aduh...sadis tul kalau nangis... nangis sehingga menyebabkan demam... adoi... kerap betul eden demam sem nie... nak bt apa ya... berdoalah kan...semoga diberikan kesihatan yang baik...dan terhindar daripada sekumpulan orang yang memang suka menyakitkan hati ... apakan daya aku hanya manusia biasa yang janya mengikut arus dunia... tiada jua aku mengerti... susah hidup ini...
alhamdulilah akhirnya aku rasa dia dah nampak terang dan jelas apa yang aku mesj hari tu... kau mmg kawan yang terbaik aku yg selalu bantu susah dan senang diriku ini... sadis ayat tue... tp itu kebenaran aku tak mampu nk tepis segalanya... apa pun aku doakan dia bahagia... lagipun aku tiada harapan juga nak kat dia dh... hatiku...hancur sudah... hancur sudah...hehehe mcm lagu pulak

kenangan pahit yang aku tak leh lupa ada ka patut kata meluat tgk aku nie manja... adoi...mmg aku manja bukan spesis gedik...takpe...lepas nie depan depa jaa...aku terus jadi serius... klu nak kata hipokrit ke berlakon ke? mmg depa yg nak camtue kan...hahahhahaha...apalah yg aku nak kata lagi... maaf mmg kelemahan diri ini marah, manja dan merajuk... tapi klu tiada org yg mempunyai niat yg buruk mcm diorg nak mengajar atau mengacau aku...tiadalah masalah... jgn dicucuk sarang tebuan bahaya... kawan... selagi aku sabar... aku sabar...jgn bt aku hilang sabar... klu tidak selamanya kirim salam ya.... aku akan cuba tunaikan permintaan kawan... tp klu org yang sakitkan hati aku...mmg aku leh maafkan ... tp klu selalu... maafkan... aku rela hilangkan diri dari pandangan korang dari tambahkan sakit hati... aku rela jauhkan diri... jgn diuji diriku ini...

pada mber kelas sorylah... aku bukan tak nak lepak selalu... br tahu ... aku mcm jarang kuar mkn sesama krgkn... apapun best ada kwn kelas mcm krg semua... thankz... aku mmg camne... aku jarang kuar sem nie... sbb adalah sedikit kesibukkan... apapun best lepak sekelas...

No comments: