Thursday, September 2, 2010

Siapa NUR IMAN ???

salam...

merujuk pertanyaan ataupun gosip2 yang semakin liar didalam fb saya...lebih baik saya
rungkaikan segala permasalahan yang berlaku... insyaAllah...
siapakah nur iman yang menjadi nama disebalik nama sebenar saya...
nur iman bererti cahaya keimanan semoga dengan bermulanya nama yang baik dapatlah saya
mengubah sikap buruk saya kepada yg lebih baik... saya tau bukan mudah untuk mengubah
sikap yang dah lama menjadi tabiat manusia namun selagi kita berusaha untuk berubah menjadi
insan cemerlang tentulah ada jalan daripada Allah buat umatNYA yang dikasihi... kita yang
masih hidup dan punya waktu untuk berubah menjadi yang baik dan terbaik seharusnya
sentiasa mengambil peluang yang ada...selagi kita dipinjamkan kehidupan sementara didunia
ini...
kepada yg masih ragu tak perlulah membuat gosip kekasih saya nama iman atau sebaliknya...
nama nur iman adalah nama pena yang sering saya guna untuk menulis puisi dan cerita yang
sekarang hanyalah menjadi simpanan saya.... dah setahun pun nama ni saya gunakan... itu
saja...jangan tambah dosa dgn membuat fitnah dibulan yang mulia ini...

salam sayang
shila mailto:ismail@nur iman

No comments: