Sunday, October 10, 2010

Alhamdulilah...saya kini menghitung detik untuk mengenggam segulung ijazah...

salam...

buat keluarga terima kasih kerana sentiasa menyokong segala keputusan saya yang ingin meneruskan pelajaran walaupun anak2 org lain telah berusaha keras utk bekerja dan terima kasih kerana mengeluarkan sedikit perbelanjaan buat insan ini...

buat kengkawan sek...terima kasih kerana sering memberi semangat buat aku teruskan perjuangan hidup ini...

buat kengkawan upsi...terima kasih kerana sudi menerima diri ini sebagai sahabat kamu...dan sering memberi tunjuk ajar buat diriku ini...

buat seorang insan...terima kasih kerana menjadi kawan baik saya walaupun tiada cinta diantara kita ...saya pasrah dan selamanya kita berkawan...insyaAllah

selamanya saya akan meneruskan usaha untuk teruskan pembelajaran...

1 comment:

nur iman said...

alhamdulilah pada 15 oct 2010...aku selamat menggenggam ijazah sarjana muda pendidikan (multimedia) dengan kepujian...alhamdulilah aku dah tamat sekarang aku perlu menempuh alam pekerjaan...insyaAllah....