Thursday, February 3, 2011

Filem: Damping malam

salam...

komen ikhlas saya buat filem ini adalah jalan cerita filem ini sangat mantap dan menarik...para pelakon pulak kesemuanya pelakon lama yang boleh dikatakan sangat berpengalaman dalam bidang lakonan... paling saya suka watak ahmad idham dan eizlan yusof...yang lain macam buat2 sahaja berlakon... bayangkan filem ini seantara or sama genre dengan santau...tapi saya lebih suka para pelakon santau wlpn kebanykkn para pelakon baru dan kurang berpengalaman namun keseraman tetap terasa... malangnya dalam damping malam seram hanya seketika kemudian tiada lagi perasaan itu... tak tahu apa yg silapnya...namun jalan cerita dan konsep sudah sangat menarik...mungkin penghayatan watak oleh seseorg pelakon tidak berjaya membawa penonton meletakkan dirinya dlam diri pelakon itu...
saya sgt gemar menonton filem seram dan filem2 baru...
saya sgt gemar watak antoganis...pelakon paling saya gemari dan hormat apabila melihat lakonannya adalah akak shiela rusly...dia sgt berkaliber atau satu perkataan yg saya blh gambarkan melalui lakonannya adalah "superb"

oklah utk filem ini mungkin 5/10 markah

tahniah.... mmg jalan cerita yg sgt menarik...

No comments: