Wednesday, June 12, 2019

Dugaan demi dugaan

Assalammualaikum, Demi Allah SWT berada dlm ikatan pertunangan mmg satu cabaran yg memohon besar erti kesabaran. Ya Allah SWT jika benar jodoh aku, sabarkan diri ini dan permudahkanlah kami. Sepanjang hidup aku xpernah paksa org suka aku atau paksa org buat sesuatu siapa yg sudi tinggal dan sentiasa Ada dekat aku, siapa yang tidak suka bolehlah daftar keluar dari hati...hehe..tiada paksaan... Kepercayaan Demi Allah sekali lagi peluang kalau masih sama begini risau rasa tawar hati itu Makin menebal. Memang diam itu bagus tetapi blh jadi lagi besar kesalahfahaman. Namun bertabahlah. Setiap perkara pasti ada kebaikan.

Huhu..satu lagi dugaan aku dh jatuh cinta dgn idol Korea huhuhu. Dulu bukan main aku kutuk member sekarang aku terkena. Biasalah klu Kita minat Artis kan...cuma aku terlebih pulak. Kesian keje yang bertimbun bila nak insaf pun Tak Tau laa ila Ni...hehehe... LDH guna nama mudah jelah atau fishy ... Aku benar- benar sayang dan awak sentiasa Ada dalam doa-doa Saya juga... Sabar jelah... Harap takdelah Makin teruk kan .sebabnya jauh benar fishy ini dan byk betul peminat dia... Hehe...aku antara insan yang mengagumi cara pemikiran serta usaha kuat yang dia lakukan.  Mmg benar2 bersemangat, sama seperti aku kagumi Rain Bi. Dengan kata2 yang masih aku semat dalam pemikiran agar sentiasa berusaha yang terbaik dalam hidup...

Okaylah..semester kedua persekolah mungkin juga tahun terakhir di sekolah semasa. Hehe...buat yang terbaik yer.  Sebab pengalaman yang berharga tak mungkin dapat dibeli dengan wang ringgit serta harta kekayaan.. hehe..

Salam sayang
Shila Ismail 😋

No comments: