Wednesday, August 4, 2010

aku ingin lupakan mu

walaupun kepayahan melupakan kasih yang telah aku bina namun aku tahu aku seharusnya pasrah dgn keputusan dirinya memilih insan lain sebagai teman hidupnya...walaupun terus terang aku sedih namun aku kena terima utk melupakan dirinya...sebelum ini aku masih lagi menggangap dirinya sebagai abang angkat aku namun selagi aku terus mengganggap begitu susah utk aku lupakan dirinya.... skrg aku ubah km seperti sem 1 kembali berawak berkau saja...tiada nama dan segalanya...itu lebih baik utk kekalkan sebagai kawan...insyaAllah semoga aku boleh lupakan kasihku padanya...

skrg tiada masa lagi utk aku fikirkan cinta tak mampu rasanya...skrg keluarga yg perlu difikirkan...aku harus ubah ekonomi keluargaku...aku harus bantu adikku...itulah tujuan aku skrg...aku harus bantu kakakku yg dh banyak menghulurkan bantuan sejak hari pertama aim aku utk beljr...

semoga perjuangan hidup ini dapat aku teruskan dgn hati yg tabah...Allah dah berikan setiap manusia itu rezeki...tak siapa tahu rezeki masing2... apapun kita jgn mudah putus asa...teruskan usaha utk majukan diri....

salam sayang bt semua yg menyokong hidupku...semoga kebahagian milik kita semua...

p/s: kita yg tetapkan tahap mana kepuasan diri dan kebahagiaan hidup...
okaylah nak out lu esk keje...

No comments: