Monday, May 2, 2011

salam di kerinduan dari kejauhan

salam... pembuka bcara pemanis rasa...

assalamualaikum dan salam sejahtera...

pepagi nie saja je nak meluahkan sedikit perasaan almaklm dikejauhan dari keluarga...aduhai siapalah yang agak memahami akan perasaan diriku ini...bukan sengaja mencari publisiti cuma aku ikhlaskan hati mencari keredhaan Illahi... seperti kata ku tadi... tak siapa yg tahu kelukaan dihati...

dikesunyian ini aku cuba dekatkan diri dgn ALLAH..sentiasa mengingatiNYA...sentiasa bersyukur diatas pemberianNYA dan sentiasa berdoa akan kebaikan dari keburukan...semoga setiap apa yg aku peroleh adalah yg terbaik dariNYA...

selagi aku bersyukur dan positifkan diri insyaAllah segalanya dapat aku lalui cabaran dan rintangan hidup ini dengan adanya berkat dan limpah kasih dari ALLAH SWT.....

cuma satu perkara ja buat aku terfikir sekarang... aku selalu gagal dalam bab bercinta tapi itulah ada sahaja yang tidak menjadi...cuma mmg aku malas lagi utk berfikir...biarlah ia hanya disatu sudut ruang hatiku...aku malas lagi utk fikirkan perkara yang tidak pernah habis dalam hidup

segalanya sgt indah dan penuh dgn kejutan setiap hari wlpn kekdg kejutan itu menggembirakan atau menyedihkan...namun apalah daya kita sebagai manusia biasa yg mahu melebihi kuasa ALLAH SWT...segalanya pasti ada hikmah...cuma sebagai org islam kita haruslah yakin dan sabar akan setian cubaan hidup...paling penting ceriakan diri anda dan gembirakan hati anda...pasti apa yg anda ingin lakukan pasti akan berjaya....

salam sayang berjumpa lagi dilain kali...

No comments: