Saturday, August 4, 2012

Ku pinta hanya padaMU

salam...
Setiap urusan yang aku lakukan biasanya , tiada yang semudah yang dikatakan...entahla semuanya ada saja yang tidak kena... tidak tahu apa jua salah aku... namun aku tetap yakin...dari kesilapan itu akan aku usahakan untuk sentiasa belajar dan terus belajar utk memajukan diri...siapalah aku cuma insan kerdil yg menumpang di sudut dunia ini...hanya satu pintaku ...izinkan aku belajar dan berilah bimbingan dan sokongan anda jika ada salah dan silap dari diriku ini...

Mengenai kisah seterusnya, siapalah aku utk menyatakan sesuatu dari hati ini... ia hanyalah rahsia, biarpun kita dikehendaki berusaha namun aku tidak mampu nyatakan secara terangan... biarlah andai suatu saat nnt diberikan peluang... pasti ada jua bhgn untukku... kini harusnya aku menumpukn segalanya dalam urusan mencari cinta Illahi...

Ingatlah kita tidak tahu bila, bagaimana dan di mana kematian kita... berusahalah mencari bekalan mencukupi sebelum kita dijemput olehNYA...

No comments: