Saturday, December 8, 2012

emmm percutian ke langkawi bhgn 2

salam...
hari nie br hbs berjalan2... tau tak kami kemana... ya betul betul betul
mesti tgk gambar kan... kmi naik bot ke pulau2 yg berdekatan... bestnya... mulanya ingtkn aku pening or mabuk laut... huhuhu
lama atas kapal otak tertnya bila nk balik .. selain tue aku mmg suka.cantik tul alam ciptaan Allah SWT...
habis sahaja perjalanan naik bot... panas yg amat ... mmg dh sunburn nie... huhu
okaylah kami punya perut meroncong ooo... apa lagi cari kedai makan laa... ye ye...
alhamdulilah... dh kenyang kmi igt nk balik laa... tapi bapa cakap jom kita pi dua tmpt lagi... terkejut gak.. kami pi telaga air hangat... pastu kmi pi pulak beras terbakar... bak kata mk n pak aku yg pernah mai 20 tahun dulu... byk sgt dah berbeza n perubahan... tapi byknya kedai jual barang dr cerita ttg tempat sejarah... tapi satu benda yg aku tgk takde... umh yg tinggi 2 mcm umh flat semua masih umh dkt kampung... cantiknya... hehe...
okaylah... dah penat nie... lepas nie nk rehat2 esk pagi nk cau cincau.. okaylah pasni kita sambung kisah salasilah keturunan keluarga wan teh... akulah slah seorgnya... hehe... antara cicitnya yg comel... haha... dan jugak kisah tok wan dgn tok ... aku... yusof b wan teh dgn che nab bt din... yg sepatutnya kami ada nama bee or che... hehe..so sweet... jumpa lain waktu nak tidur lah... jumpa mahsuri sat...
salam sayang teman2...

No comments: