Monday, September 13, 2021

12 September 2021

Kelmarin lepas cucuk ubat cair darah aku tetiba rasa turun darah sikit. Dalam pukul 11-12 juga la. Tapi tiada lendir atau apa-apa tanda yang lain. Cuma perut suka mengeras. 

Aku suruh laki aku pi beli Nasi lemak kerang . Tapi memang tiada rezeki aku cuma dapat makan char kuetiau jelah. Alhamdulilah adalah kerang dalam tu. 

Aku balik rehat dan tido semua. Petang jam 5 baru aku pi cek juga kenapa darah keluar. Itupun sebab suami dengan keluarga aku yang suruh kalau ikut hati aku tidak mahu. Kerana tidak ada rasa lain. 

Alhamdulilah aku dibenarkan balik rumah. Doktor kata hanya bukaan 1CM je. Tiada tanda nak bersalin. Aku balik pesan makanan MCD BURGER DENGAN AYAM GORENG. Teringin hendak makan. Alhamdulilah... Lepas makan aku rasa susah tidur malam. Perut mengeras aku paksa tidur tapi Masih sakit . 

Aku sedar suami aku tidak lena tidur malam dia juga. Bila aku ada bunyi dia akan bangun dan panggil aku. Hehe.. kesian dia. Alhamdulilah. Dia berusaha untuk Jaga aku juga. Terima kasih ya Allah atas semua urusan hambaMU ini yang dipermudahkan. 


No comments: