Wednesday, September 8, 2021

alhamdulilah 2 Oktober 2020

Aku tidak pernah jangka akan menikah pada tarikh Lahir Fizal, suamiku kini. Majlis jam 5 petang. Hanya 2 kawan baik, adik lelakiku dan bapa aku sahaja yang ada ketika angkat nikah. Mak kakak dengan yang lain-lain di rumah sahaja. Fizal pun kawan-kawan pembakar semangat untuk dia angkat nikah, kalau tidak dia pun mesti lemah. Emak dengan bapa mentuaku tidak dapat ikut. Ya Allah dugaanMu buat kami kuat. Alhamdulilah.... Semua dah selamat dua kali lafaz juga suami aku. Alhamdulilah aku dah ada tanggungjawab lain lagi. Mak sedara dia pun banyak yang bantu. Ya Allah macam-macam jadi. Ada pahit ada manis, aku tidak mahu ingat yang terlalu banyak. Syukur semua dah selamat. Alhamdulilah... Gambar kahwin , rasa boleh masuk dah ni. Kejap nak Cari 


No comments: