Friday, October 15, 2021

15/10/2021: Mohammad Fatih dah sebulan

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulilah lega Mohammad Fatih dah genap sebulan dari saat putra Saya dilahirkan. Alhamdulilah semoga Fatih sentiasa diberi kesihatan yang baik Dan Fatih merupakan harta paling bernilai pernah Saya ada. Semoga Fatih menjadi anak yang soleh.

Fatih merupakan kayu ukur utama pengalaman Saya sebagai seorang Mami kepada Mohammad Fatih bin Mohammad Fizal. Moga Saya diberi kesihatan dan kekuatan untuk menyempurnakan dan membahagiakan rumah tangga kami. Tambahan lagi dengan kehadiran buah hati kami yang menjadi keutamaan Saya sekarang.

Aamiiin... Sayang putra Saya, Mohammad Fatih bin Mohammad Fizal serta suami dan Sayang juga seluruh keluarga Saya.

Terima kasih. Andai ini Hari terakhir aku tetap bersyukur kerana setiap pengalaman yang Saya lalui sangat-sangat berharga. Alhamdulilah... 

No comments: