Sunday, October 3, 2021

2 Oktober 2021

Alhamdulilah dah cukup setahun usia Perkahwinan kami dan alhamdulilah Mohammad Fatih pun dah capai usia 18 Hari. Hari ini buat majlis Hari ulang Tahun Perkahwinan kami yang pertama, Hari Lahir suamiku, fizal Dan doa selamat anak kami yang dah cukur rambut. InsyaAllah dalam Masa terdekat akan uruskan akikah buat anakanda tercintaku, Mohammad Fatih bin Mohammad Fizal.

Alhamdulilah, terima kasih diusiaku 35 tahun, aku dikurniakan Amanah Dan harta dunia akhirat buat diriku Dan suami. Akan ku jaga hingga akhir nyawa. 

Jika suamiku ingin anak yang ramai, aku tidak rasa aku mampu. Bukan kerana apa .mungkin faktor umur Dan penyakit yang aku hadapi..risiko memang tinggi. Moga Allah permudahkan aku untuk seorang lagi zuriat buat rumah tangga kami dalam 3 tahun lagi. Perancangan yang telah dirancang disebabkan aku terpaksa operate ceaser semasa bersalin. InsyaAllah... Rezeki , ajal dan maut hanya Allah yang tentukan. Kita sebagai manusia hanya mampu berdoa, berusaha dan bertawakal. Mohon Allah permudahkan urusan kami suami isteri dan murahkan rezeki buat kami sekeluarga. Aamiiin.  

Hari ini , kakak buat pulut kuning dgn rendang agih-agih dekat jiran terdekat untuk sambut Mohammad Fatih luruh Pusat. Jam 5 petang bapa aku Dan suami aku fizal, gunakan cukur untuk potong Dan cukur rambut baby Fatih. Alhamdulilah dipermudahkan urusan. Lepas mandi kakak aku pula tolong kemaskan potongan rambut Fatih. Alhamdulilah..  lega semua dah selesai. Fizal Dan Fatih bergambar sambil potong kek. Inilah hadiah yang dapat aku beri dengan izin Allah kepada suamiku sebagai hadiah Hari Lahir buatnya.   Alhamdulilah... Rezeki Allah ..

No comments: