Tuesday, July 24, 2012

Bertemu lagi Ramadan kali ini

Alhamdulilah diberi kesempatan sekali lagi utk bertemu dgn bulan Ramadan... Syukur kepada Allah SWT kerana masih lagi diri ini diberikan peluang utk mencari RedhaNYA dan mengumpul bekalan Akhirat...

Tahun ini mengingatkan kenangan lalu, namun sekadar igtn bt peringatan diri agar aku tidak ulangi kesilapan diri agar aku selalu belajar dari kesilapan diri...siapalah aku hanya hambaNYA yang lemah.

Tahun ini mulakan dengan cerita baru...Alhamdulilah... semua kerja berat dah byk diselesaikan pada awal2, Namun mcm masih banyak yg belum selesai...siapalah aku ini yang kurang pngalaman dan byk lagi nk kena kutip ilmu...selalu mencari ilmu agar dapat menjdi insan yang lebih baik...itulah azam baruku pada tahun ini...

Janganlah dilihat siapa diriku yang dahulu. Namun tegurlah diriku andai aku mulai sombong, riak, takbur dan ada segala sifat buruk. Andai kamu kawan saya bimbinglah diriku ini... alhamdulilah agar kita sama2 berjaya di akhirat dan pastinya begitu juga di dunia.


p/s: Alhamdulilah tahun jodoh 2 org sahabat disemenanjung, seorang masih lum ada keputusan dan seorang lagi sahabat baik ku masa di UPSI... saya doakan agar kalian semua berbahagia didunia dan diakhirat. Janganlah ditanya tentang driku...andai ada suatu hari nnt pasti akan ku jemput... rahsia Allah,,,tak siapa yang tahu... andai dia milikku,dekatkan hatiku dengan hatinya... jika dia bukan milikku damaikan hatiku ini.... doa yang sering kita mohon agar diberkati dan dirahmati dengan rezeki Allah... Amin...

No comments: