Thursday, October 18, 2012

kESIbUKAN mELAnda...

Assalamualaikum....
 huhuhu...alhamdulilah... akhirnya dah siap beberapa perkara yang aku cuba siapkan.... huhu walaupun masih belum siap menyemak kertas peperiksaan namun aku dah siapkan keje dokumentasi... mungkin aku akan bagi cikgu2 markah pada hari isnin... huhu
nie pun tido 3 jam ja...aduhai... terima kasih Ya Allah SWT kerana dapat aku siapkan baki keje... walaupun masih ada berbaki...aku tetap bersyukur apa yg telah selesai....

Ya Allah SWT... bantulah hambaMU ini...esok perjalanan masih jauh... banyak lagi yang bakal aku siapkan dan lalui...tolonglah cikgu ila nie...semaklah balik...pelajar2 yang harus dikeluarkan surat jgn terlambat...orang kekdg hnya cari kesalahan kita dan tak pernah hirau kesulitan dan bebanan kerja yang kita tanggung...huhu.... (eh...syukur tue ko ada keje...dari tanam anggur...alhamdulilah...)

emmm... nak kongsi skit....pagi2 bangun dapat berita tak brapa baguslaa......tapi takpalah aku fikir positif.. ...apa nak buat, cari je jalan penyelesaian...InsyaAllah pasti ada... mmmm.... mmmmmmm........ aku tak marah ...aku harap aku tak lagi diberi harapan namun bila tiba masanya ... aku kecewa... namun aku bersyukur ....hahah adakah ini merujuk orang yg berusaha???? hehe...okaylah berdoalah agar ada peluang lain... takkan nak emmmmm??? emmmm tapi apa salahnya.... huhu


okaylah need to rest... tq ...tak marah tapi kecewa skit...  by the way... hope tomorrow will be better then this day.... okay... nitez semua...opss lupa pulak sudah pagi...okaylah need to chow... nak jumpa teman istimewa di pagi hari.... yang sentiasa ada bila kita perlu... tq..for reading??? emmm ada ke? any comments... hehehe


p/s: belajar bersyukur dengan apa yang kita ada...kekadang kita tak tahu apa yang terbaik utk kita... manusia hanya mampu merancang.... namun Allah SWT merupakan perancang terbaik buat kita.... salam sayang....

No comments: