Thursday, October 25, 2012

Selamat Bercuti

Salam...

di pagi2 hari gini...masih ramai yang tidurkan diri...aku nie tak dapat nak lelapkan mata lagi...emmmm keje bukan byk sgt pun...tapi itulah...tak dapat tidur dgn lama...okaylah... siapkan keje...mgkin bila balik semenanjung nnt aku dapat kembali ketenangan utk tidur...

kalau tidur selamanya pun...aku cuma leh sampaikan salam je buat semua...sapa tau apa jadi hari esk...mungkin hari ini kita senyum...esk tiada lagi senyuman kita... hehe

apa pun saya harus katakan dulu...maafkan diriku ini andai ada kekasaran atau sebarang kesalahan yang pernah saya lakukan dengan sesiapa...

tak nak teruskan dgn mood sedih...sbb kita tak tahu...dan kita tak mampu fikir...yg kita boleh teruskan hidup dengan hati yang ceria dan sabar...


semoga bekalan yang dikumpul dapat ditambah lagi dikemudian hari...

okaylah kepada kengkawan yang berjalan2 semasa cuti selamat bercuti...berhati2 k... kepada yang dok umah siapkan keje...selamat semuanya diselesaikan...
okaylah nak teruskan makan dan sambung keje...tunggu tengah hari pulak laa saya membebel...

salam sayang...

No comments: