Wednesday, October 10, 2012

kem sahsiah pelajar bahagian sibu 2012

Assalamualaikum... baru sempat untuk menjegah seketika laman ini... maafkan daku wahai sekalian...hehe...(mcm laa ada pembaca kan)

okaylah...merindui saat2 kembali ke kem...mmg dinanti...peluang yang ada tidak mungkin aku lepaskan...alhamdulilah...sangat selesa bukan kerana aku berada di sekolah aku...tapi kerana sahabat aku ada dan aku biasa bekerjasama dengannya... mmm terasa saat ini aku merindui zaman palapes... mmmmmmmm

semuanya telah selesai dgn baikk... moga semua kenangan ini akan sentiasa terpahat dihati...alhamdulilah...walaupun tidak cukup tidur namun aku gembira...:)

emmmmmm aku yakin kini... semoga segalanya berjalan dengan baik... selepas ini...harapan ini tidak akan aku simpan lagi...biarlah ia sekadar kenangan nakal yang mengusik kamar hati ini...

salam sayang buat teman semua....

No comments: