Sunday, September 30, 2012

Alhamdulilah...akhirnya....

salam... pe habaq...rasanya pagi tadi dah post 2 entry... nie post lagi...alamat sawan balik menulis nie.... hahaha

kalau rasa bosan tak yah dok baca laa k...

emmm citer nya...tahun nie aku mmg tidak minta pindah lagi...last day dah nie...sapa mau sain hak kertas mu lagi ... hehe... thinks positive its always has a way....

mmmm... ku tinggal citer sedih berbalik pada citer kelegaan... alhamdulilah...segalanya menjadi mudah dan tenang...aku telah berjaya menamatkan kerja2 yang selama ini tertangguh...mmg aku akui...kali ini entah ke mana hilangnya ilham ku... huhuhu... aku buat ikut naluri... alhamdulilah Allah permudahkan urusanku... maaf saya siapkan sekadar yang mampu sahaja... huhu... tahu tidak cantik...namun dikesibukan hari otakku kurang utk berfikir... maafkan daku teman....

mmmm... alhamdulilah... aku nak tido... payahnya rasa... huhu....

skrg mcm ada masalah utk melelapkan mata... byk yang aku tak kemas, makin meningkat tahap kemalasan diri... haha...dah le masak pun tidak sempat...cuma sempat makan biskut jaaa....


p/s: moral dlm story hari nie... jangan biar malas menguasai diri... huhu...usaha dan terus berusaha... aamiiinn

No comments: