Sunday, September 30, 2012

Perjalanan Kisahku

salam... mmm
 nak citer ke tidak???
takpe asalkan korang yg membaca mendapat pengajaran dari citer aku nie... haha

emmm... aku nie agak seorang yg pemendam rasa... bila aku suka pun aku buat2 biasa ja...sehinggalah aku kehilangan orang itu barulah aku sedar yg aku mmg suka kat dia... cuma bila fikir secara positifkan mungkin dia mmg bukan jodoh aku...

nak jadi citer baru2 nie...dlam penghujung tahun ne... adalah secara kebetulan aku terserempak dengan mamat nie...dekat or lebih 3 kali kot... muka dia cemerut jaa mcm ada soklan... mmmm cuma dia nie pemalu nak bertanya...aku nie mmg tak tahu malu sikit laa...klu malu mgkin sampai tahun depan dok bertanya diri sendiri "sapa budak tue..." hahaha

emmm berbalik pada citer mamat nie... alih2 kawan punya kawan...or dulu pernah jumpa cuma tak kenal... okaylah tue welcoming to him...working here in Sibu... oooo...

bila dah tau dia sapa aku nie...tertanya2 laa sendri bila org kata kan... kalau dok selalu terjumpa secara kebetulan sebenarnya berjodoh ka? aku nie mmg masalah laa klu dah fikir susah nak berhenti...cuma kebetulan aku ternampak fb mamat nie dikalangan kawan2 fb aku... hahaha ambik ko dia dah berpunya rupanya...dlm terkejutan aku bersyukurlaa...emmmmm no komen...cuma aku leh kata nasib aku tak terperasan masa dia tegur aku... hahaha...lucu pun ada...

mmm...sampai ke hari nie mmg tak terjumpa dah... lucu pun ada... yg aku tahu setiap pertemuan pasti ada hikmahnya...mgkin jumpa sahabat palapes yg lama wlpn niatku nk kuburkn sahaja impianku yg ingin menyambung wataniah... hehehe...

p/s: setiap cerita apa ada rahsia... cuma tak siapa yang tahu... indahnya sebuah persahabatan...  :)

No comments: