Sunday, September 23, 2012

mmmm letihnya

Assalamualaikum...

lama benar hamba tak nulis... dikesibukan ini dicuri jugak masa utk nulis...buat teman2 maaflah tak dapat nk tunai janji menulis setiap hari...

by the way..tahniah buat sahabat baikku yg baru mendirikan rumah tangga... yang  bakal menyusul bulan 11 nnt jgn lupa buat persiapan...maaflah kawan mu balik hanya sempat menghadiri jaa...hehhe... apa pun doaku tetap mengiringi kalian...

emmm.... mesti tertanya tanya... bila lagi aku nie .... hahaha... jawapannya InsyaAllah...

emmmm.... budak skrg makin malas nak belajar terutama tingkatan 4 'honeymoon year' sama jer macam zaman aku bljr dulu...cuma kini yang kurang budi bahasa dan sopan santun anak-anak...

bereslah... nak siapkan keje... luu

maaflah andai aku meluahkan perasaan marah kerana tekanan keje...aku hanya manusia biasa... namun baik aku cakap terus terang dari pendam segala dan mengata di belakang...

p/s: jadilah diri sendiri dan usaha menjadi orang positif... berkatalah benar walaupun ia mampu menguris hati orang lain...



No comments: