Sunday, September 30, 2012

Good BYe SePTEmBer and WelCOME OktoBER

Assalamualaikum semua....

Selamat pagi... masih ramai yang berulit gembira di tempat pembaringan... napala mata nie masih degil utk terbuka dan bekerja... Ya Allah aku ikhlas namun aku jua mahu seperti yang lain...rasa tenang dan berjalan2 tanpa ada fikiran utk keje seketika....

Emmm... hari nie mood keje dah makin berkurangan mood nak siapkan keje pun kurang... amenda ko ila...keje nak kena hantar nie...ingat bila dah janji...cepat2 tunaikan...

Rahsia... Ya Allah SWT... ko berikan ketetapan dihatiku ini...utk menyimpan segala rahsia yang ada...berilah aku kekuatan terhadap amanah MU ini... emmm teruskanlah menyimpan walaupun sgt perit... terseksa kerana memendam sendiri... kekdg aku rasa nk luahkan jer...tapi apakan daya...mendatangkan keburukan dari kebaikan... Ya Allah ampuni aku....

emmm.... semoga semua kawan2 aku berceria di hari ini... nk kaco org aku pulak mcm tak sempat... anyway... terima kasih saya ucpkn kepada ibu sahabat baik saya...satriani osman kerna melahirkan dan menbesarkan sahabat saya...sehingga saya mengenali drinya... terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup adik...selamanya kenangan itu akan terpahat kukuh disudut hatiku...selamat hari lahir buatmu sayang sahabatku seumpama kakak ku sendiri...moga kebahagian akan menjadi milikmu...

indahnya hari ini... tidak mahu di bebani hujan hati... biarlah ketenangan sntiasa mengiringi hari2 ku... moga hari ini lebih baik dari smlm...


p/s: maaf buat teman2 ku...andai sifat degil ini menyakiti hati kalian...pa pa pun ambik masa nk berubah... we always try to be the best... salam sayang...

No comments: