Sunday, October 9, 2011

di hati ini merinduimu...

salam...
tahu tak usia kita dah brapa? aduhai bagaikan aku tidak percaya aku masih tidak mampu lagi berdikari keseluruhannya... semuanya aku masih ikut telunjuk kedua orang tua dan nasihat kawan2 ... TAPI aku tetap bahagia sebab aku masih ada org2 yang sayangkan aku... wlpn ada yang tidak memahami hatiku ini... namun aku pasti sekiranya aku ikhlas dan sabar pasti kenyataan akan tetap terbuka... biarlah tak perlu merungut atau bersunggut pasti ia ada...

tahu tak...

mungkin dah takdir aku skrg susah nk jumpa org yang sayangkan aku... nak tau sebab apa? aku pernah tolak atau buat2 tak nampak jer org yg sayangkan aku...semuanya sbb aku terlalu kejarkan cita2... sebab aku pernah kecundang belajar kerana cinta...tapi segala pengorbanan selama ini berhasil kerna aku berjaya menjadi seorng yang berjaya membalas budi org tua.... namun semoga hati ini tetap begitu...biarlah aku tak beli sebarang pakaian baru utkku asalkan aku dapat belikan mereka org yg aku sayang brg2 yang mereka mahu... biarlah aku tak bergaya asalkan aku berikan segalanya utk mereka....

pasal kasih pasti ada...suatu masa nanti...

No comments: