Friday, October 14, 2011

semangat2...walaupun tak tahu bila kepeningan nie akan hilang

Assalam,
entahlah sejak 2 hari nie kepla aku pening sangat nak kata tak cukup tidur...terlebih pun ada. tapi nak kata lebih sangat tak lah jugak sebab aku dah tak tidur petang. Tapi penat dan pening mengalahkan orang lain yang lebih banyak keje. entahlah pening kepala sampai tak tahu nak fikir dah... biarlah sampai mana saja yang aku mampu buat... aku hanyalah insan biasa... setakat yang aku berikan terbaik...selebihnya terpulang kepada org lain utk menilainya... siapalah aku hanya insan biasa yang mendambakan kasih dari org2 yg sudi berkongsi kasih... hehe....

oklah nak wat keje lu... jap gie aku naip lagi... ikhlas dari hati...

emmm novel aku tengah dok nulis...aku tgh nak wat satu blog baru khas utk novel nie... entahlah ada yg sudi terbaca atau tidak...huhu...

p/s: bersangka baik adalah  jalan terbaik yang kita semua ada... ikhlas memberi... ikhlas menjalani hidup ini kerana Allah SWT....

No comments: