Tuesday, October 11, 2011

keheningan pagi

Assalam... selamat pagi Malaysia...terutama sekali di bumi di Sibu Jaya...
Jika ada dari planet lain maaflah saya tidak tahu bahasa di sana...

semoga sihat semuanya...
tips pagi2 nie supaya anda sentiasa ceria dan awet muda andalah senyum...dan paling penting senyum perlulah ikhlas dari dalam hati kamu...bukan senyum buat-buat... ehehe...pedas100x ada yg terasa... alhamdulilah...semuanya snyum ikhlas...semoga kita mencari dan mengumpul lagi bekalan di akhirat kelak...

emmm apa khabar agaknya saudara sesama Islam kita yg mengerjakan Rukun Islam yang ke 5...semoga semuanya mendapat Haji Makbur...(tul ke kalau salah...perbetulkan lah yer...).... insyaAllah...

hari nie byk masa free skit... haha mana satu betul...tapi adalah masa nak tarikh nafas kuat2... haha...

but buku program masih lagi diproses...p&p masih lagi diteruskan ...walaupun tak ku tahu apa yg bakal masuk utk sumatif 4 sekurang2nya aku ajar mereka utk persediaan SPM sekali...ulang kaji sajalah... hahaha

oklah... jap gi aku ngomel lagi...almaklum kat sini mana ada kawan nak aku cakap...dgn kamu... kamu dan kamu sajalah...diary baru saya.... jom  kerja lagi....

No comments: