Thursday, April 11, 2013

kepenatan kerjaku

assalamualaikum... huhu kelmarin sory tak sempat nk update apa terjadi...sekolah tengah sibuk dgn aktiviti pengajaran dan persiapan tempat untuk MTQ..... byk yg dh siap byk jugak komen... mcm pelamin dah...ada ustaz tue suruh letak kerusi... haha... lawak 2.. sampai jam 5 ptg br balik umah.. ya Allah..dh mcm umh kedua dh sekolah tue...

alhamdulilah..citer hr nie lebih baik.... hampir 90 peratus dh siap... alhamdulilah...esk pulak penambahbaikan jaa... okaylah hari nie den  jalan2 melihat perkara yg blh dibantu..semangat cikgu2 kita bekerja...tahniah semua warga smk sibu jaya...kita bt utk diri dan menjalankan amanah yang diberi... semoga segala urusan dipermudahkan... aamiin...

esk kan mesti saya tak sempat nk update jadi lebih baik sy naikkan skrg... sepanjang minggu nie saya tak cuti..saya suka kem... jom kita masuk kem..tapi saya bhgn menggambar sahaja... yg penting ikut suka sahaja laa.. haahaha..  tapi sebelum tue..saya akan bt tutor dgn budak form 6 ... yes ajar multimedia..yup semoga presentation dpt disiapkan malam nie... huhu...
semoga semuanya berjalan baik baik aja... emmm tak larat nak taip lagi perut dh berbunyi okaylah.. ting tong dh otak... bye bye..jumpa lagi.. tgkla bila ila sempat update kan...

No comments: