Tuesday, April 2, 2013

terima kasih

alhamdulilah... terima kasih ya Allah... wlpn byk dugaan yang aku terima aku tetap bersyukur kerna dgn ujian dariMU ku tahu aku disayang...

ya Allah..akhirnya penantianku selama ini dah tercapai...hooreey aku dh sah dlm perkhidmatan..skrg tgh tgu sebulan sebelum cukup tempoh 3 tahun utk skim pencen... hehe

happy mmg happy tapikan...ada satu lagi dugaan...entah kenapa boleh pulak ada rasa cemburu dihati tatkala melihat seorang kawan berbual dgn kwn2 yg lain... nauzubillah... mintak dijauhkan sifat negatif ini dalam diri.. bila berkawan kita seharusnya hendak saling tolong menolong agar jadi...ringan sambil dijinjing yang berat sama dipikul... haha aku nie masih lagi dgn penyakit angan tak sudah... alhamdulilah setiap kali lepas terfikir atau terbayang perkara yg tak mungkin pernah terjadi... beristifar lah aku byk kali... barulah dapat dilupakan... haha... insyaAllah aku akan jadi anak yang baik bt keluarga selagi aku belum ada tanggungjawab lain...itu amanah yg perlu aku tunaikan... bab kawin insyaAllah kawan2 sama2 kita doakan saya bertemu dgn orang yg mampu membimbing saya kelak.. bukan tiada usaha..dn bukan juga putus asa...cuma belum tiba masa yang sesuai dgn perancangan Allah... semoga kita semua dapat menjadi hamba yang solehah... aamiin

No comments: