Sunday, April 7, 2013

kerinduan yang melanda di hati

rindu... sgt sgt sgt... hanya Allah jaa tahu jauh sudut hatiku ini... ya Allah tabahkan diriku...beberapa minggu ja lagi aku akan pulang ke pangkuan keluarga mungkin untuk selamanya... ya Allah... lindungila keluarga yang aku kasihi... kuatkan hati kami dalam menjaga cinta yg ada... kuatkanlah hati kami agar kami dpt beribadat dgn keikhlasan...

rindu yang amat .sehingga semua kawan aku ganggu dgn sms...sory kawan.. hehe... janji tak kacau lagi...jgn risau saya tahu batas dlm berkawan klu sy terlupa ingatkanlah saya agar kita dpt saling memelihara silahturahim... insyaAllah...

mak pak..adik dh nak balik tunggu tau... jap jaa lagi.. huhu.. ada ke yg mengerti... hanya keje yg dapat menyimpangkan fikiran seketika .. mak pak... tunggu adik tau... janji... yer... adik janji adik akan makan ikut time..adik akan kurang marah dan adik akan byk diam... tapi mak dgn bapa kena tunggu adik tau... adik kali ni janji akan ikut apa jaa kata mak dengan bapa..adik takkn degil lagi... maafkan adik ye...halalkan makan ...minum... pakai dan segala yg mak dgn bapa bagi selama nie...tunggu adik dah nak balik... :)

No comments: