Monday, October 19, 2009

kembalikan keceriaanku....

salam nak tahu serba sikit kisah aku waktu kanak-kanak dulu...rsanya sekarang pun masih tiada perubahan...hehe...

aku nie agak tidak sabar utk melihat dunia dan mengejar cita-cita...itulah atas bidalah arwah tok ku... belum masanya lahir tapi aku nie tak sabar nak melihat dunia...tapi dunia ini tempat yang penuh cobaan... masih teringat lagi kata-kata arwah tok aku... miss u...muahhh



Disebabkan aku lahir di rumah adalah terjadi sedikit komplikasi...hehe...tau tak jururawat tue terkejut tgk kecomelan aku dan terus lupakan mak aku yg tgh sakit tue... oleh sebab beberapa kejadian yg tak dapat dielakkan....
Pada 6 march 1986 pada jam 2.25 a.m aku selamat dilahirkan... selapas itu barulah kami dibawa ke hospital sebab mak aku kena tambah darah...hehehe
Tembam tak aku...hehhe...aku ni adalah dalam kategori comel+nakal+degil+kuat merajuk+sensitif+manja+garang+pendam =norshafilah binti ismail...

nama aku pula mak sedara aku yg bagi...sesuatu yg pelik dan jarang ditemui...sebab itulah kelakuan aku adalah antara yang terdegil dalam keluarga...anak tengah nie senang sgt jadi baik dan senang sgt jadi yang terteruk...huhuhu

apapun mak aku tetap puji la aku suka bebas tapi masih tahu batas dan family aku tak pernahlah halang apa yang aku nak selagi benda tue berbaloi...cam aku stdy skrg...hehhehe kat sini aku sertakan beberapa gambar comelku zaman kanak-kanak....yang lain aku tak sure lah...takut salah pulak masukkan gambar tak bertudung nie ... nie masih baby... klu salah... tlgle tegur...nnt leh saya delete the photo...almaklum...belajar dari kesilapan

No comments: