Thursday, October 15, 2009

saat ku ingin lupakanmu

salam... alahai mmg aku dah semakin melupakan dirinya dan cinta yang hadir dihati ini buatnya...
namun tanpa ku sedari semakin aku menjauh dan menghilang darinya...sebenarnya keadaan pula menemukan kami dan mendekatkan...
aku ingin terima dia sebagai temanku sebagaimana waktu dahulu...namun jika begini keadaanya aku takut tersalah kawal perasaan...aku tidak boleh bermain lagi dengan cinta kerana aku tidak pasti kebenaran mengenainya... adakah aku perlu mencari insan lain disaat ini dan biarkan terus begitu...tapi adilkah pula pada insan lain iitu... tatkala ini aku masih keliru...
kalaulah dia mahu berterus terang maka selesaikan tanda tanya dalam benakku...selagi dia ingin mendiam tiada jua dapat ku memaksa...
jgn berteka teki...sejak kawan aku mempermainkan aku di sekolah rendah aku semakin benci dengan teka teki...huhu

teman andai kau menolak diri ini aku tetap menerima takdir...namun janganlah kau diam begini... jika dirimu mencintai insan lain,..tiada jua ku memaksa kau menerimaku...ku hanya ingin mengucapkan tahniah...namun jgnlah kau seksa perasaanku ini...tolonglah teman...di saat ini aku masih lagi menghormati dirimu...
jgn buat aku menjauh dan terus menjauh...

disaat ini yang mampu aku lakukan hanyalah berdoa agar aku memperoleh ketenangan dan dapat mengawal segalanya...insyaAllah...

"Ya Allah... jika dia benar utkku dekatkanlah hatinya dengan hatiku...
jika dia...bukan millikku...damaikanlah hatiku dengan ketentuan-Mu..."

No comments: