Thursday, November 4, 2010

kekusutan tetap melanda diri

salam, mmg aku rasa gembira akan menjejakan kaki ke sarawak...posting ke sana mmg dah lama jadi impian diri ini... namun kini berbagai pula dugaan datang...apakah penerimaan keluargaku, kata2 org tetap melukakan hati sesiapa sahaja... Ya Allah kuatkanlah hati kedua ibubapaku terhadap pemergianku kali ini...pertama kali aku ingin pergi jauh disatu tempat yang susah utk mereka datang pada tiap minggu atau bulan... Ya Allah kau tambahkan hati kami...aku bersyukur atas rezeki yang diberikan....

masa yang ada ini...aku rebut utk luangkan bersama keluarga tersayang dan teman2 yang dikasihi, namun aku tak tau bgmana harus aku katakan...serba salah utk ku perkatakan...manakala kerja skrg pun aku tak mahu lepaskan lagi kerana kurasakan belum tiba saat utk aku berbuat begitu kerana aku ingin luangkan masa dgn kerja tanpa biarkan badan letih tidur...biarlah aku kerja nnt bulan depan aku ada duit utk guna tak perlulah aku minta duit dari mak...harap2 mak aku dapat bagi peluang terakhir utk aku bersuka...

entahlah kemana harus ku bawa hatiku yang dilukai...huhuhu...aku sayang semua namun susah aku nak tentukan masa yang hanya ada beberapa detik saja lagi...huhu

No comments: