Sunday, November 7, 2010

kenduri kesyukuran

salam...alhamdulilah dah selamat keluarga aku bt majlis kesyukuran kecik2 kat kampung kat perak...alhamdulilah dah selesai satu perkara dari aku konvo hingga dah dapat utk posting...semoga rezeki ini di berkati Allah SWT....

sehingga hari ini hanya puasa nazar 14 hari jer yg masih belum lagi aku sempurnakan...insyaAllah dalam masa terdekat aku akan sempurnakan... diharap segala kerunsingan keluarga aku akan terubat dgn majlis kesyukuran nie...

ajal maut, jodoh pertemuan semuanya dah ditetapkan kita sebagai manusia haruslah redha dgn hati yg ikhlas...biarpun jauh mana aku merantau hatiku tetap di penang... aku kan lahir disini...pastilah segala kenangan aku disini...semoga aku akan tabah mengharungi hidup ditempat orang...hehehe...

jauh perjalanan luas pemandangan...insyaAllah...

No comments: