Thursday, September 15, 2011

ku terima segalanya

salam...

mmmm... stress dlm minggu nie peljar cam tak nak fokus sebab dah habis exam...huhu stress otak aku... nak buat can ner...dh deme cam gitu...ayat skema aku... insyaAllah aku akan tetap usaha...cuma marah perlu tapi tak selalu...ada aku kisah...hahaha

dengan sesiapa aja klu aku buat silap rasanya aku dah minta maaf. dan dah bertanya gak...alhamdulilah setakat hari ini aku dah jalankan bahagian aku...selainnya aku serahkan kepada Allah SWT... aku akan terus berusaha aku takkan memaksa...asalkan aku dah laksanakan urusan aku kerana Allah SWT. aku tahu kita tak perlu hipokrit... namun manusia mana tak buat kesalahan dan setiap kesalahan ada hukuman dan ada jalan penyelesaian... insyaAllah selagi kita jujur dan ikhlas pada suatu perkara itu akan jelas terbukti... moga peljar semua dgr rintihan hati aku nie... aduhai masih gagal nak kontrol kelas... apalah petua yg ada... ganas atau lembut....

hahaha...tak sampai ke situ lagi aku... masih mampu bertahan dan bersabar... bak kata pihak atasan... pujuklah pelajar...klu cikgu tak arah mana ada budak tak buat...aduhai...mahu keluar segala taik telinga aku dgr pelajar merungut...pasni klu ada camgitu kes aku hantar pelajar tu pi kantin tgk tau tak dia makan...klu boleh makan kata mak aku boleh jugak la belajar... hahaha

apapun selagi kita usaha pasti ada hasilnya... tgh tgu mini taman blkg umh...bilalah nk dtg rajin utk aku nebas n tanam sayur...byk dah padi naik tinggi...hahaha

No comments: