Monday, January 31, 2011

Alahai napalah gaji masih lum masuk lagi nie...

salam...kat manalah tempat utk oranag seperti aku mengadu...sekiranya ketidakadilan berlaku seperti ini...hanyalah kesilapan seseorng aku harus mnjadi mangsa...aku percaya bahawa segalanya akan baik2 saja jika aku tunggu sehingga isnin namun segalanya masih juga tidak selesai...jika inilah keadaannya esok aku harus pergi ke sana dan menuntut segala hak aku kembali...sekiranya ini dibiarkan aku tetap akan ditindas...perlukan orang baru seperti aku dibuli sebegini...
apalah salah aku apalah yg mereka harapkan sehingga aku dipermaikan sebegini rupa...kenapalah ini mesti berlaku...tiadak tahu kah mereka ini je duit yg aku nanti...tau tak aku masih ada tanggunggan siapalah ingin ditanggung keluarga lagi tatkala usia sudah meniti 25 tahun...adakah aku dianggap bodoh kerana mendiamkan diri...adakah aku perlu memaki orang utk mendapatkan hak aku...aku cuma inginkan hak aku sahaja...susahkah...
ada yg dah memberi jaminan perkara ini siap hanya dalam masa sehari sahaja...kenapalah ia berlanjutan sehingga lebih 4 hari...cukuplah...esok aku perlu bertanya lagi...biarlah mereka memarahi aku...duit aku hak aku...pasti aku tanya...

No comments: