Tuesday, January 11, 2011

Mengapa harus kurasa kesunyian

salam...dikala kesibukkan yang melanda diri ini...aku masih lagi terasa kesepian...entahlah apa yang menyebabkan ini terjadi...sukar utk dimengertikan... andai boleh diundurkan waktu pasti tidak akan aku sia2kan segala peluang untuk memperbaiki keadaan ini... Namun semuanya sudah terlambat...tiada masa untuk menyesal atau menangis aku juga tidak kecewa...aku percaya ini rezeki..dan setiap perkara yg kita terima adalah yg terbaik drp apa yg kita inginkan...
RINDUNYA KAT KG HALAMAN...semoga masa cepat berlalu...

huhu...laptop/suami aku nie selalu sgt wat masalah...tapi aku tahu tanggungjawab isteri sentiasa sabar dan layan kerenah suami adalah ciri wanita/ibu mithali... praktikkan daripada sekarang...hehe

okaylah utk pengetahuan aku dah mulai mensurvey dan membeli tiket balik penang...pinjam daripada rakan senior kerana lagi lambat aku beli lagi mahal laa nnt...dah la aku kena balik bulan mac...hehehe...okaylah yer nak dgr citer pasal budak kelas aku ngajar tak...rasanya sabtu nnt la aku on lagi...skrg penat sgt n ngantuk...esk nk sambung ulangkaji dan semak buku pelajar...huhu...smeoga segalanya berjalan lancar...

gud luck teacher!!!

No comments: