Tuesday, July 14, 2020

14 Julai 2017

Salam Sayang...
Walaupun Saya bukan ELF, bukan fans berat Lee Dong Hae . Namun Saya meminati beliau dari segi bakat lakonannya, nyanyiannya, kecomelannya serta peribadinya yang setakat ini bersih dan gayanya yang seperti anak-anak amat mencuri perhatian...

Benar kata elf mereka yang setia, andai Kita suka salah satu member dalam kumpulan SUJU anda akan minat seluruh ahli kumpulan..hahahaha.. 
Tarikh keramat di Mana jejaka comel ini Tamat latihan ketenteraan ( polis) . Sungguh sudah tepat 3 tahun Saya meminati beliau. 

Sebelum ini dan sehingga Hari ini Saya masih minat dan akan terus minat mereka iaitu :Jerry Yan (Taiwan), Zhao Wei(Taiwan), Kwon Sang Woo (Korea), Karishma Kapoor (Bollywood), Shah Rukh Khan (Bollywood), Salman Khan (Bollywood), Faizal Husin (Malaysia) , Shiela Rusly ( Malaysia) dan Lee Dong Hae (Korea).

Tak ramai pelakon yang Saya minat. Cuma ada beberapa Artis yang mencapai tahap penilaian Saya. 

Setiap orang mempunyai hak memilih dan kebebasan mengukur minat terhadap Artis yang Ada... terpulang pilihan masing2 ... 

Hari ini genap 3 tahun tamatnya latihan LDH. hanya mampu mendoakan yang terbaik buat dirinya...
Sekadar perkongsian, berdoa yang baik2 untuk semua orang ...

Terima kasih...

No comments: