Tuesday, July 14, 2020

apa lagi yang dia nak

Salam Sayang ... Aduhai kepenatan berfikir apa lagi yang  dia nie nak .benda dah lepas kot. Apa lagi dok kacau dan ganggu. Susah kalau tak boleh terima kenyataan. Terima kasih dah ucapkan tahniah tapi Bab duit Saya mmg xpernah pinjam duit awak Dan saya xpernah hutang dgn awak. Masalahnya awak yang selalu hutang duit saya. Sy dh potong duit Saya sblm pulangkan semuanya pada ibu awak Hari Saya hantar cincin tunang. Maaflah Saya boleh terima lelaki yang gaji xtinggi tapi  awk memang dh rancang xnk bekerja selepas kawin. Paling teruk awak hina dan jatuhkan Maruah keluarga Saya. Entahlah apa yang salah Saya buat. Saya sabar selama 7 bulan lepas putus tunang dengan gangguan mental awak tue.. Allahu akhbar... Penat. Hanya Allah yang tahu apa Saya Alami. Tolonglah ... Sudah-sudahlah dengan dengan perangai xmatang awak dan ugutan semua. Saya dh 2 Kali report polis sebelum ini. Mungkin jika awak masih ganggu hidup Saya. tindakan Saya selepas ini mgkin sya akan saman awak. 

p/s: buat semua wanita di luar sana, xsalah bercinta dan berharap tapi jangan sampai lelaki hina dan pijak Maruah diri dan keluarga Kita. Kalau suruh seseorg itu bijak memilih jodoh , xsemua perkara blh nampak dari luaran seseorang. Kita hanya mampu berdoa dan bersabar dengan segala ujian dalam hidup ini. Teruskan hidup dengan positif . 

No comments: