Sunday, July 26, 2020

Alhamdulilah

Alhamdulilah..akhirnya aku dapat sikit ketenangan.. berjaya atasi sedikit trauma masa lalu. Semoga urusan Kali ini dipermudah Dan semuanya berjalan dengan lancar. InsyaAllah

Ya Allah, aku mmg dh janji xkn buka lagi mesej yg diblock. Penat sudah aku terpaksa tgk n makan hati . Skrg terpulang dia dan urusan dirinya dgn Allah... Aku dh maafkan dan aku nk lupakan serta mula kehidupan baru

Allahu terima kasih untuk semuanya... Memang aku sungguh gembira Dua Hari ini sama macam perasaan tunangku. Cuma aku xpandai nk gambarkan saja. Risau dan takut pun ada kalau terlalu gembira semuanya akan hilang. Semoga semuanya baik2 sahaja. Doa usaha dan tawakal itu sahaja yang mampu aku lakukan sebab Kita Tak tahu perkara yang akan berlaku akan datang. Doa baik2 minta baik2. InsyaAllah.... 

Semuanya akan baik :)

No comments: