Tuesday, September 8, 2009

cinta yg hadir kini

salam...alhamdulilah...sy dah semakin tenang...
almaklum tak semua yg kita impi akan tercapai...

saya tahu sepatutnya saya dah punya seseorang yg digelar kekasih namun...belum masanya lagi, tak nak nipu la...mmg cinta saya ditolak, but in positif way...sy masih sy...dan teruskan hidup seperti biasa mmg ada sedikit terluka namun...sy masih teringat kenapa sy jejak kaki ke bumi UPSI ini...kenapa? biarlah ia terus menjadi rahsia hati saya...dr sini saya kuatkan iman dan kuatkan hati teruskan langkah disaat2 terakhir sy di UPSI...hanya setahun lagi..sy takkan putus asa dengan begitu mudah...sudah jauh saya berjalan takkan sy ingin berhenti...sy masih waras...cinta pada Allah adalah segalanya

andai di masa ini ada yg menghulurkan cinta tulus ikhlas sy akan terima kerana sy tidak akan menolak sperti mn diri sy ditolak... namun mungkin bukan dalam masa terdekat...saya punya impian..insyaAllah...semoga... tahun 2012..merupakan penamat diantara kisah2 cinta saya...semoga saya bertemu dengan org yg menyayangi saya...sebab saya ingin abadikan tarikh...12.12.2012 dalam diary hidup saya...insyaAllah...

biarlah cinta itu berakhir...saya ikhlas melepaskan awak pergi dari hati sya...saya tidak mungkin akan toleh ke belakang lagi... insyaAllah saya akan mengelakkan diri dari berjumpa dgn awak...semoga awak tak kekok apabila melihat saya...alhamdulilah kita kini dah sem 7 jadi tak mustahil utk saya elakkan diri berjumpa awak...semoga berbahgia...sy ihklas doakan kebahagiaan awakk....wish u all the best...

impian ku kini hanya satu ...ingin memegang segulung ijazah... wish me luck...

No comments: