Monday, September 28, 2009

criter raya...

salam...

tahun nie aku masih lagi raya kat perak mesti semua terkejutkan...tapi pada kawan2 yang rapat dah tahu dah kisah nie... saya memang anak jati penang laa... mak ngan bapak mmg asal penang... tapi beraya di perak kerana...jeng jeng jeng..... kami akan pindah perak dalam masa 2 tahun lagi...insyaAllah...perakkan msh bersuasana kampung itulah yg best mana raya...hehhehe

seperti tahun2 biasa aku tetap ajak teman2,


semualah yang tak balik raya balik kerumah aku...namun tahun nie semua dah ada perancangan sendiri...aku tau depa dok segan...ala...kejap ja pun...sedey...mmglah...dah aku ajak ditolak camtue...sapalah tak sedey kan.... tapi aku bersyukur...perangai sensitif aku nie mmg le agak teruk...tapi kejap je...aku tak kisahlah asalkan diorg bahagia...hehhe...doakan kebahagiaan kengkawan...hehhe...ada yg minta maaf...tapi aku rasa tak perlulah minta maaf...itu hak korang...silap aku sebenarnya...aku tak boleh paksa korang ikut kehendak aku...nasib baik aku mampu berfikir waras...hehe yg penting TQ selalu hiburkan aku time aku berduka...hehehe

mmg lari le...perancagn...aku dulukan raya...huhuhu...mood keje dah tak de...tapi jgn marah aku...nak bt camner....tue lah hasilnya...huhuhu...risau aku... tapi apa pun semua dah berlaku...cuma yg aku blh buat terimalah kead dan buat yg terbaik lagi...huhuhu

apapun raya tahun nie bestla...aku bersama keluarga tercinta...
yg penting bersama org yang aku kasih dan org yang kasihkan aku... mak,bapak, akak, n adik laki aku...tQ selalu bg support dan membuli aku...hahhaha...adek sayang semua...

for my group... nur hikmah kat penang...sahabat setiaku...nak ucapkan maaf pada kawan2 aku di penang yang setia menunggu kepulanganku...insyaAllah tahun depan klu masih ada nyawa dibadan ... akan kupulang beraya dengan korang...jgn risau k...aku igt lagi janji...hhehehe sorry for what if i done really makes my friends upset...huhu...tapi setiap apa yang kita rancangkan hanya Allah yang dapat tentukan...


kat sini aku nak terus terang la...alhamdulilah aku dah leh memaafkan seorang insan yang aku kasih... maafkan aku juga kerana meluahkan rasa...skrg aku dah leh terima kenyataan antara kita hanya sahabat sahaja...tak mungkin lebih dari itu... insyaAllah... biarlah begini... sy dah selesa dgn keadaan ini...yg penting kita tak bermusuh dan persahabatan itu kekal... klu nak kahwin nnt jgn pulak lupa jemput aku k... hehhee

kepada kengkawan semua...semoga hari raya tahun nie adalah lebih baik dari hari raya anda tahun2 lalu... jgn tgu org minta maaf br nak maafkan...cubalah maafkan dulu org tue...insyaAllah...memaafkan org lebih baik dari (lu fikir sendiri la...)

oklah setakat disini sahaja...klu aku membebel lagi alamatnya tak gi kelas laa...dah le asgmnt tak pandai2 nak siapkan...hehehe

entahlah sem nie aku dah jadi sikit malas dgn sikit nakal... nnt lain kali aku citer pasal mber baik aku selaku roomate aku mengatakan diriku sebagai......


sat: ila...hg jgn jadi "playgirl" pulak...aku tau le hg br pas kecewa...
ila: aku tak le sampai camtue...aku hanya berkawan

nak tahu kisah selanjutnya tunggulah post sy yg akan datang...

apa2 pun saya menerima setiap teguran...kekdg kita tak sedar apa yg kita buat...tp alhamdulilah bt masa nie sy masih menjadi diri sndiri...mmglah aku sedikit kecewa selepas ditolak cinta...tapi aku masih waras la...masih banyak lagi lelaki kat luar sana...cuma aku masih belum jumpa seseorang yang dikatakan..."means to be with me" hahahaha... apa pun aku masih ada kawan2 yang selalu rajin melayan rajuk dan manja aku...Tq pada semua

Dikesempatan ini saya ila atau nama pena nur iman, mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin... maafkan saya jika sepanjang persahabatan saya dgn sesiapa ada yang terguris hati atau tertampar terpukul tue...harap dimaafkan ... klu ada yang tersalah faham pun...moga dimaafkan...kita tak tahu bila kita akan dipanggil kembali...

k lah kat sini juga saya harap kepada rakan2 yang melawat blog saya marilah kita sama2 doakan kepada sahabat2 kita yang sedang sakit semoga mereka cepat sembuh dan dapat meneruskan aktiviti harian...insyaAllah...

No comments: