Thursday, September 3, 2009

kenangan abadi

rekaan khas dariku... hanyalah impianku...biarlah ia menjadi kenangan terakhir buatku untukmu ...

hidupku kini berliku...mmg susah nak bahagikan masa sebagai pelajar...
seperti kata orang sekali kita jatuh cinta pasti susah untuk kita lupakan orang itu...

panahan kisah yang selalu sya gelakan kengkawan yang bercinta ...sy juga alami perasaan itu...
alhamdulilah saya tahu saya normal...tapi kenapa sy blh jatuh cinta pada seorang sahabat baik saya sendiri...tidak pernah saya sangka atau saya pinta.... sy tak menyesal atau mempertikaikan perkara ini...tapi untuk menyatakan kepada seorang kawan ia adalah agak mustahil kerana itu mungkin dianggap gurauan oleh kawan sya...sehinggakan teman2 saya yang rapat nsihatkan sy supaya berusaha untuk mendapatkan kepastian...inilah pilihan atau keputusan yang paling sukar untuk saya lakukan dalam hidup....alhamdulilah... sy dah tekad apapun jawapan dia sy perlu tabah teruskan kehidupan...

saya dah berikan dia sesuatu utk difikirkan...sy tak mahu membebankan dia...sy syg perhubungan kami sebagai sahabat...walau apa pun jawapan dia insyaAllah sy akan belajar menerima dan bersabar... life must go on...hehehe...

sy doakan kawan saya bahagia walau apa jua pilihandia...skrg saya masih lagi menunggu jawapan dari dia...tapi saya tak mahu memaksa dirinya...biarlah tapi saya cuma nak dia tahu...sya akan terima apa saja jawapan dia...

alhamdulilah... ini kad raya impian saya...tak boleh saya bagi kat semua ...ia hanyalah impian... jadi biarlah sy berkongsi di blog sya ini...

sebagai pelajar juga saya tidak lari dari masalah byk keje...sbb itu kekdg menangis dan melepaskan segalanya boleh melegakan sedikit kegusaran hati... InsyaAllah berkat kesabaran tahun ini saya akan cuba lalui dan bahagikan masa saya dengan sebaik mungki...saya cuma ada 2 minggu lagi utk kejar segalanya...

kawan-kawan doakan saya ya....

No comments: