Tuesday, September 8, 2009

segalanya sudah tamat- sosial network


salam...kepada teman-teman saya bukan nak minta maaf tapi sekadar ingin membuat pengumuman segala rangkaian sosial saya seperti myspace, friendster, tagged, hi5 dan seangkatan dengannya sudah saya tamatkan perkhidmatannya... bukan apa...saya sendiri sedari bukan semuanya sempat saya update... ini akan menyusahkan rakan-rakan...maaflah kepada semua rakan-rakan. saya hanya ada fb sahaja sekarang...kepada yang ingin meneruskan perhubungan bolehlah add saya di ila_adek@yahoo.com...

selamat datang ke fb...insyaAllah mengeratkan silahturahim dalam pelbagai cara....

ahlan wahsalan kepada yang sudi datang menjeguk ke fb dan blog saya...

thankz...

bercakap ttg thankz ada kawan sy menegur kenapa perlu thankz pada semua perkara insyaAllah akan saya kongsikan setelah saya dapat membaca artikel yang boleh memberi fakta yang sahih...
dan rujuklah blog saya di : shila-dreamworldfantasia.blogspot.com
diruang blog nur hikmah's zone sy berkongsi ilmu segalanya

rajin2lah datang membaca... insyaAllah saya tidak dapat menjanjikan kecerian seperti gambar kartun2 sebab saya suka sesuatu yang simple dan tidak terlalu byk bergerak...mungkin kerana saya mmg bekerja dalam bidang multimedia yang selalu bermain dengan 5 elemen multimedia:
1-teks
2-video
3-audio
4-animasi
5-grafik
dan yang paling baru interaktiviti dalam elemen multimedia...

insyaAllah saya akan kongsikan maklumat yang saya tahu...sma2lah kita belajar...dunia blog nie pun saya budak baru belajar...hehe..sama2lah kita belajar...maju negara kerana minda pelajar...

insyaAllah...

No comments: