Sunday, September 6, 2009

umo ku 23

salam...duduk duduk je tau2 dah 23 tahun aku nie...muda lagi la sbb masih dianggap remaja...hehe...

nak tau apa kata cikgu math masa aku sek menengah...dia kata nnt lepas masuk U bljr la bebetui...time2 nak habis study atau di final year cari lah pakwe...hehehe..lepas tue pastikan yg setia la...sbb klu tak bemadu lah korang...hehe...dia tak kata camtue le...aku yg tambah ja...

Entahlah kebetulan aku jatuh hati pun di final year... tapi maaflah amanat cikgu tak dapat sy buat sebab sy tak sedia nak bercinta...sy cuma blh samapikan apa yg terpendam dihati...isy tak suka menipu diir...

lagipun no response between the few days...jadi conclusion nya ...saya dah tahu laa... jadi pepandai la bw diri...hehehe...

insyaAllah Allah dah janjikan jodoh utk hamba-hambaNYA cuma yakin dan usaha ja...

lagipun sekarang ila fully sibuk dengan keje2 dalam multimedian nie...insyaAllah sy kuat utk lupakan cinta dihati ini...kepada sesiapa suka membaca novel bloeh masuk blog saya dan baca ye...blog yang satu lagi...

http://shila-dreamworldfantasia.blogspot.com

semoga kita bergembira saja...saya tetap akan bahagia...tak perlu fikir sesuatu yg sakitkan hati...hehehe

No comments: