Friday, September 25, 2009

salam ukhwah

dikesempatan ini...saya nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin...

saya masih dalam mood cuti dan tiada mood nak siapkan keje...tapi insyaAllah saya akan siapkan juga...hari nie bermula kerjaya saya sebagai student...doakan segalanya berjaya

berkenaan kasih sya pada seseorang... alhamdulilah sya dah dapat terima dia sebagai kawan saya seperti dulu...mmg mungkin kami hanya sesuai sebagai sahabat...dan saya tetap seperti adiknya...hehehe...

biarlah saya membahasakan diri sebagai adik seprti biasa...inilah pengorbanan yang perlu dilakukan utk tidak kehilangan persahabatan yang terjalin...tapi saya bersyukur...segalanya jelas dan tujuan saya juga jelas...saya kena siapkan semua kerja saya dalam masa 3 hari...insyaAllah...

kengkawan doakan saya supaya saya dapat siapkan segalanya...dan sama2 kita dapat graduate...

saya still solo utk tahun2 ini...hahah walau apa pun saya tahu apa yang perlu saya buat sekarang...kena fokus pada kerja... insyaAllah semoga segala yang saya cita2kan akan tercapai...

oklah semoga bertemu lagi...hehehe

sayonara...

No comments: