Sunday, September 13, 2009

Terkenang kembali zaman kecilku...

salam...entah kenapa aku rasa seperti ada seseorang disebelahku, sedang memerhati dan merindui diriku ini... aku tak tahu...tapi itulah...

kalau korang nak tahu...arwah tok aku pernah pesan nak aku jadi cikgu...insyaAllah aku akan usahakan... entahlah rindu...rasa macam ternampak bayang arwah tok aku tadi...entahlah mungkin rindu sangat

kalau nak ikutkan dah 2 tahun tak balik kg dan ziarah pusara arwah tok...rindu rasanya nak nikmati kehidupan sebagai gadis pulau pinang seperti zaman remaja ku sekolah dahulu... mmg la susah bila sekolah nak kena belajar ke apa ke? tapi waktu tue aku tetap bersama keluarga dan berseronok dan hidup bahagia dgn mereka...tapi sekarang aku sunyi dan walaupun ada kawan aku tetap rasa sunyi... entahlah terlalu banyak benda yang aku fikir dan ingin aku capai dalam hidup...semoga jalan ku ini dipermudahkan...insyaAllah...

kepada kengkawan yang sama semester denganku selamat menyiapkan tesis kita...usaha kkunci kejayaan...insyaAllah...tiada kata undur dalam peperangan...hehhe

No comments: