Monday, September 14, 2009

salam ukhwah

dikesempatan ini saya ucapkan terima kasih kerana melayari blog saya yang tak seberapa ini...dan terima kasih diatas kunjungan semua...insyaAllah semoga bertemu lagi selepas 1 syawal nnt...insyaAllah sekiranya umur panjang jumpa lagi...andai hayatku hingga disini...ku susun jari dan memohon kemaafan daripada semua pengunjung, teman2 dan sahabat handai..terima kasih kerana menyayangi diriku ini dan menjaga aku selama aku hidup dirantauan...

terima kasih daun keladi ...esok lusa nak lagi...hehhee

jasamu ku kenang

emm...lupa plk...

selamat menyambut hari raya Aidilfitri...maaf tak leh bagi angpau saya belum berkahwin lagi...jgn harap nak dapat dlm masa terdekat...(calon pun tak de lagi tau...huhuhu)
maaf zahir dan batin...bertemu lagi kita di UPSI selepas cuti seminggu...maaf rabu malam nie saya dah pulang ke kampung...family datang ambik(nak kata saya nie anak manja lagi ke?) suka hatila kat hampa...aku macam nie gak...rya tahun nie aku kat kg Gelok, lenggong...jemputlah datang bt teman2 semua...insyaAllah selagi namanya tetamu...akanku layan dengan senyuman manisku...hahahhaha

menu biasa dipagi Syawal...
ketupat pulut
lemang pulut
rendang daging
rendang ayam
(itulah favourite aku...tak makan nasi satu hari pun takpelah...hehehe)

kad raya nie saya reka khas utk teman semua....leh je klu sapa nak copy... tapi milo hak saya...hehehe


1 comment:

JHaZ KiTaRo said...

salam ramadhan dari pelajar di bumi Eire.. blog hopping.. rajin2, lompat laa ke my blog.. :)