Thursday, February 4, 2010

Alahai 2 Damai...

salam...

alkisah suatu hari aku terpaksa relief kelas nie...entahlah mungkin kerana diriku wanita...bebudak ini ingin mainkan aku...alhamdulilah aku dapat kawal suara dan meninggikan suara...menggunakan sedikit psikologi...pelajar hanya terkesan selama hampir 10 minit selepas itu...bising balik...aduhai...kelas 2 D...mmg damai msk kelas tue...rasa cam nak daftar diri kat tjg motan...ahahhaha

nak tau ke apa kisahnya...pelajar keluar kelas sesuka suki hatinya...aku nie naik pening dah otak...dgn bisingnya aku bg peluang bt keje masing2 tak mau bt pulak...aduhai sadisnya...

ada ke yg suka2 mengganggu kelas mcm kena angau...asyik nyanyi je...dh tue pantang ada perempuan lalu...mcm semut yng lelaki nie dok sweet2x tepi tingkap...klu ikut panas di hati kebetulan hari tue mmg panas...aku kahwinkan ajer bebudak nie...hahha

ada lagi yg tegur...cikgu jgn le suara tinggi...sedap benar bunyinya...nak bt camne...klu aku ckp slow...n baik2 bebudak kata tak dengar...bila dah naikkan suara kata jgn...mmg tak tau nak bt apa...yg penting aku cubalah...entahlah...aku harap sgt... segalanya berjalan dengan lancar...insyaAllah...mencuba sebaik mungkin... huhuhu

esk nak minta nota2 dari kak aya...nak balik kaji...dan seterusnya nak minta cth2 soklan utk pelajar2 buat semasa cuti sekolah nie...aduhai...skrg bagi bt labeling laa dulu... bukan tak mahu ikut huraian sukatan pelajaran...sbb sek ikut rancgn mengajar tahunan ...itulah yg kena follow...huhuhu

nie kisah 4PM...
sekolah nie pelik laa...nak bt camna laa...mmg susah nak keluar dari kepompong dijaga...insyaAllah aku blh...boleh buat... jadi keputusan aku biarlah aku ikut je kelas yang kak aya ambik agar aku tahu perkembangan bebudak tue...aku kena cari soklan utk dpa2 nie...esk nak menyuruh jawab soalan dulu baru mula pentaksiran dan buat keje lain...sebabnya...payah laa...

No comments: