Saturday, February 20, 2010

kisah kawin lagi...

salam...


cukup2 la... penat dah aku nie


10 alasan aku utk tajuk nie

1. aku punya impian dan fokus utama pelajaran

2. aku masih belum bekerja dan tunaikan tanggungjawab sbg anak

3.tiada calon langsung

4. tidak mahu mengkhianati keluarga

5.tiada insan yang ingin menjadikan aku seorang kekasih

6.belum punya duit sendiri

7. belum punya rumah sendiri

8.belum punya kereta sendiri

9. tiada masa utk memikirkan cinta

10. tiada masa utk komitmen cinta tanpa tujuan



itulah antara sebab musabab aku maih tidak mhu memikirkan soal jodoh...jgn le terkejut pun ...almaklum aku masih single calon pun belum ada...jadi biarlah aku mcm nie...lgpun muda lagi nie...paling awal 5 tahun lagi kot klu nak kahwin pun...


p/s: insyaAllah klu dah jodoh tak kemana...

No comments: