Wednesday, December 29, 2010

3hari sebelum buka sekolah

salam ...



nak tahu perasaan aku...sgtlah berdebar debar menanti persekolahan dibuka...tahu tak bertapa aku sibuk sikit minggu ini tatkala aku punya laptop ada sedikit masalah seperti biasa. alhamdulilah...ini pun baru je dia nak baik sikit...



aku kena cepat tunaikan janji aku pada sahabat aku. untuk mereka kad kahwinnya...walaupun ada seminggu lagi namun aku kena siapkan awal lagi kerana kesibukkan minggu nie terpaksa ke sekolah untuk mencari beberapa maklumat...



tinggal sedikit lagi...create design dan gabungkan supaya menjadi kad yg comel aku nak sediakan dua kad supaya dirinya dpat mbuat pilihan...aku pun first time cuba utk rekaan kad kahwin...

lepas nie nak reka utk kakak tersayang pulak... sama juga ada lagi 2 minggu jer...



laporan orientasi masih lagi ila tak naip...bincang dh salin pun dah...tinggal fotostat ja skrg...esoklah...taulah dah malam sangat mustahil lah malam nie ila nak keluar.



jumaat nie aku kena gi maju jaya utk kursus amali selama 6 jam utk kelas D...aduhai...minta cuti le dgn cikgu sufian...hehe...sory nie penting utk dapatkan lesen...



emm... nak tau tak...ila dah keluarkan sebuah motor skuter jenis ego s warna hitam...sweet jer macam ila lah...hehehe... klu nak tahu ila ambik lesen dgn keluarkan moto semuanya pinjam duit mber yg posting satu daerah dgn ila...bayangkan klu tanpa duitnya mungkin ila masih terkapai2 utk membuat sesuatu...bukan tak nak pinjam dgn mak atau saudara...tapi tahu ajalah family ila biasa2 ja, nak kena tanggung adik yg bljr swasta lagi...ila klu blh tak nak la bebankan emak lagi...jadi skrg kenalah berusaha...dan kami berusaha pinjam duit dgn pihak sek kerana masih tiada wang utk berbelanja krn gaji dijangka akan masuk pada 25 jan 2011... jadi skrg kenalah ada simpanan utk masa gering nanti... alhamdulilah adalah rm300 bt belanja dlm bulan 1 nie....



alhamdulilah..... syukur sngt segala masalah dapat diatasi dgn rahmat dari Allah

No comments: