Friday, December 31, 2010

Aku dan Lesen L

assalammualaikum....

seperti semua org saya juga merayakan cuti umum yang diberi sempena Malaysia memenangi piala Suzuki... yeah...

hari nie aku kepenatan sedikit...almaklum segala perancangan awal terdapat sedikit masalah pada awalnya. Aku yakin sekali semuanya ada hikmah... hujan pagi tadi membawa rahmat walaupun aku terlewat pada sesi teori Kelas D...sesi amali lama lagi laa...kena buat urusan dgn tenaga pengajar...well dah ada nama pun...Cikgu Peter... nice to know and i will soon be more learned k...

jumpa zaimah lagi...guru sek rendah bercerita ttg hujan dan banjir dikelasnya...quite interesting info about Sarawak... more adventures here...

Alhamdulilah bukan ila tak mau batalkan namun dihati nak cepat habiskan...tapi ila percaya manusia blh berusaha sedaya mungkin. Namun segala ketentuan hanya pada Illahi...semoga hati ini ditabahkan dan penuh kesabaran.... Ila percaya setiap dugaan pasti ada hikmah disebaliknya...InsyaAllah...

doakan perjalanan pembelajaran ila di sekolah memandu berjalan lancar wlpn ada kelemahan dari proses setiap pembelajaran.... Namun ila percaya setiap kelemahan menjadikan manusia lebih tabah dan kuat. InsyaAllah....

p/s: first time tunggu nak naik bas di sibu ke sibu jaya...wow...sepatutnya org dipenang bersyukur dgn adanya Rapid...hehe ;)

No comments: