Sunday, December 5, 2010

perjalanan diriku

salam aku terpanggil utk menulis sedikit coretan hari ini...
alhamdulilah walaupun ada apa2 kekurangan dlm hidupku buat masa sekarang aku tetap akan tabah menghadapi segala situasi dgn tabah...lgpn aku rasa amat bersyukur setiap perjalanan aku tetap ada bntuan yg dihulurkan

pertama sekali aku terpanggil utk mngucapkan terima kasih bt teman2 palapes yg sudi dtg menjengukku di sibu jaya aku tahu perjalanan mmg jauh namun aku percaya segalanya penuh tanda tanya...apapu trimas ksh syg sbg kawan tetap akan aku hargai dalam kehidupan kini... terima kasih GB, Haris Osman, Atikah dan Fazillah...
p/s; buat nk bt teguran cuma ingatan bt diriku insan yg lemah ini... ucapkan lah sesuatu agar aku tabah...jgnlah bersimpati dgn mengatakan kesian pada insan ini...kita semua perlu berusaha memohon kebahagian drp Allah SWT...bukannya meratapi setiap kejadian...igtlah teman setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmah dan rahsia yg penuh kenikmatan yg pasti kita akan ketahuinya suatu masa nnt..... senyum sokmo....

No comments: